søndag 11. august 2013

Galdhøpiggen neste!



Idag setter jeg snuten for Galdhøpiggen.
Jeg drar direkte etter jobb, og får skyss
de 5 timene til stedet jeg har sett meg
ut som teltplass. Takket være google
street view har jeg kunnet 
planlegge mye fra min egen stue!
Det var ikke mange dagene 
siden jeg sjekket at temperaturene skal
være rundt 0, så sommersoveposen jeg
hadde tenkt å campe med er forsterket
med ullteppe og lakenpose. Alt jeg skal
leve med de neste tre dagene er pakket i
en litt for stor sekk. 120 km på tre dager
blir tøft, spesielt med Galdhøpiggen 
som en ekstra utfordring hver av dagene.
Jeg håper på godt vær (selv om yr melder
snø og regn) og noen fine fotturer som vil
herde meg litt før Spanias varme landevei. 







Kommende fredag flyr jeg til Paris, hvor jeg skal ta meg videre til startbyen for reisa. Både bloggen og facebooksiden vil nok merke større aktivitet fra min side den neste tiden. Foreløpig er ingen bedrifter med på reisa. Etter disse tre dagsturene vil jeg ha ganske nøyaktige tall for hvor mange skritt jeg bruker på kilometeren i praksis. Før jeg drar til Frankrike skal jeg gjøre et siste forsøk på å personlig nå ut til 20 nøye utvalgte bedrifter, så får vi se hva som skjer. Turen skal gåes på under 22 dager uansett hva som skjer! Men ett skritt av gangen. Først skal Galdhøpiggen og jeg bli bedre kjent over tre spesielle stevnemøter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar